Naujienos

Penktadienį (03.04) aplankėme Lietuvos Aviacijos muziejų

Šaltą penktadienio rytą, septyni mažieji moksliukai ir trys juos lydintys suaugę susiruošė į pirmą šiais metais edukacinę kelionę. Oras mūsų nelepino, tačiau smalsumas ir naujų įspūdžių troškimas buvo stipresnis  😉

Šį kartą nusprendėme aplankyti visai netoliese esantį Aviacijos muziejų. Į muziejų važiavome visuomeniniu transportu, 32 autobusu, o tai ne vienam vaikučiui buvo visiškai nauja patirtis  :-)

Susirinkome mokyklėlėje kaip ir kiekvieną rytą, pakalbėjome kur važiuosime, prisiminėme kokios taisyklės važiuojant autobusu ar einant gatve. Susiruošę ir apsirengę nepamiršome ir ryškių šviesą atspindinčių liemenių. Po neilgo laukimo, mankštos ir žaidimų stotelėje, netrukome sulaukti naujutėlaičio, dar dažais kvepiančio autobuso. Klausimą keitė klausimas, įspūdį keitė nuostaba ir štai jau laikas lipti…

Aviacijos muziejus įsikūręs senajame Aleksoto oro uosto terminale. Tikriausiai mažai kas žino, kad Aleksoto oro uostas yra seniausias Lietuvoje, 2015 metais atšventęs savo 100 metų jubiliejų. Mūsų seneliai čia rinkosi laukdami Dariaus ir Girėno Lituanikos, na o tėvai čia sutiko Kauno Žalgirio vyrus grįžtančius iš Argentinos iškovojusius tarpžemyninę Džonso taurę :-)   Ištiesų simboliška, kad dabar čia žmonės renkasi susipažinti su garbinga Lietuvos aviacijos istorija.

Esame labai dėkingi muziejaus gidui už įdomų ir kartu linksmą pasakojimą. Čia vaikučiai suprato, kad be piloto lėktuvas nepakils į orą, pamatė kaip atrodo lėktuvo konstrukcija iš vidaus, kokie yra pagrindiniai lėktuvo prietaisai ir dar daug kitos įdomios informacijos. Na, o pabaigoje, kompiuterinio simuliatorius ekrane, kiekvienas išbandė savo piloto įgūdžius.

Papietavę, sulaukėme autobuso ir po pusės valandos, kiek pavargę, tačiau pilni įspūdžių jau šildėmės mokyklėlėje.

Nuostabūs įspūdžiai – lauksime naujų kelionių !!!